Τι μαγαζί να ανοίξω

 Καθημερινά δεχόμαστε δεκάδες ερωτήσεις από ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες που όλες καταλήγουν στο ίδιο ερώτημα « Τι μαγαζί να ανοίξω » .

Όλοι οι υποψήφιου επιχειρηματίες και επενδυτές, προσπαθούνε να βρούνε πρωτότυπες ιδέες για μαγαζί στο χώρο της εστίασης, έτσι ώστε να καινοτομήσουν και να προσφέρουν ένα διαφορετικό προϊόν και concept στους καταναλωτές, απ’ότι προσφέρει ο ανταγωνισμός.

Ποιες είναι όμως οι έξυπνες επιχειρήσεις με μικρό κεφάλαιο, που μπορούν να αποδώσουν άμεσα και να έχουν μεγάλο ROI;

Εδώ μιλάμε είτε για καινοτόμα concept καταστημάτων, είτε για επιχειρήσεις που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα και έτσι να ξεκινήσει κάποιος ένα τέτοιο διαφορετικό κατάστημα ώστε να πρωτοτυπήσει και να καινοτομήσει.

 

ti magazi na anoixwΆνοιγμα επιχείρησης καφέ

Το άνοιγμα ενός καφέ ή μιας συναφής επιχείρησης, έχει γίνει πολύ «σούπα» στην Ελλάδα της κρίσης. Βλέπουμε συνέχεια καφέ, με το ίδιο ακριβώς προϊόν και χωρίς καθόλου διαφοροποίηση, να ανοίγουν το ένα μετά το άλλο, σε κάθε περιοχή της χώρας!

Γιατί όμως δεν διαφοροποιούνται οι επιχειρηματίες;

Από την μια δεν υπάρχει η σωστή τεχνογνωσία, έτσι ώστε να κατασκευαστεί κάτι καινοτόμο και σε σωστές βάσεις. Από την άλλη, οι επιχειρηματίες που θέλουν να ανοίξουν μια καφετέρια, δε θέλουν να ρισκάρουν με κάτι καινούργιο και βαδίζουν στην ήδη πεπατημένη οδό.

 

Άνοιγμα καφετέριας κόστος

Ως άνοιγμα καφετέριας, δεν εννοούμε μόνο το κλασσικό καφέ που έχετε στο μυαλό σας. Εννοούμε ένα concept καταστήματος με μια ευρεία γκάμα προϊόντων που θα ξεκινάει από τον καφέ και θα έχει γύρω γύρω δεκάδες άλλα καινοτόμα προϊόντα που ο καταναλωτής δε θα μπορεί να τα βρει, εύκολα, σε κοντινά καταστήματα ανταγωνιστών.

Με αυτό τον τρόπο, αποκτάτε άμεσα πλεονέκτημα έναντι των γειτονικών καταστημάτων καθώς έχετε πλήρη καινοτομία στα προϊόντα σας και φυσικά την μοναδικότητα ότι δε θα τα βρούνε πουθενά τριγύρω!

Το κόστος για άνοιγμα καφετέριας ή παρεμφερή καταστήματος υπολογίζεται βάσει των τετραγωνικών του χώρου που έχετε διαθέσιμο καθώς και τον εξοπλισμό που θα τοποθετηθεί.

Χονδρικά, για ένα κατάστημα take away στα 25-30τμ και με πλήρη εξοπλισμό από καινοτόμα και κερδοφόρα προϊόντα (bubble tea 15 γεύσεις, Wafflakia, Corn Dog – Mini Waffles, Soft ice,καφέ, ροφήματα σοκολάτας σε 11 γεύσεις, κρέπες, pancakes, βάφλες αλμυρές – γλυκές, κ.α.) υπολογίζεται γύρω στις 20-25.000€ χωρίς να περιλαμβάνεται το κατασκευαστικό κομμάτι που υπολογίζεται βάσει της κατάστασης που είναι ο χώρος.

Εάν δε θέλει πολλά μαστορέματα, το κόστος θα είναι χαμηλό – όμως εάν χρειάζεται μια ολόκληρη ανακαίνιση, τότε σίγουρα το κόστος θα αυξηθεί.

Όπως βλέπετε, το κεφάλαιο για άνοιγμα καφετέριας δεν χρειάζεται να είναι ιδιαίτερα υψηλό. Αρκούν μόνο έξυπνες κινήσεις, ώστε να αποκτήσετε ένα καινοτόμο και κερδοφόρο κατάστημα στο χώρο της εστίασης.

 

Τι χρειάζεται για να ανοίξω καφετέρια

Το άνοιγμα καφετέριας είναι αρκετά εύκολο. Το πρώτο και βασικότερο είναι να βρείτε το σωστό σημείο. Το σημείο μετράει πάνω από 70% στην τελική έκβαση του καταστήματός σας!

Καλύτερα να επιλέξουμε ένα κεντρικό κατάστημα, στην «πιάτσα» όπως λέμε – κι ας είναι ακριβότερο το μηνιαίο μίσθωμα, παρά να χωθούμε σε ένα παρακείμενο στενό με μικρότερο ενοίκιο.

Η διαφορά θα είναι πολλαπλάσια υπέρ του κεντρικού σημείου.

Για να ανοίξετε λοιπόν μια καφετέρια, πέρα από την επιλογή του location, θα χρειαστείτε επίσης τεχνογνωσία.

Τεχνογνωσία για το στήσιμο του καταστήματος, για τα σχέδια, για τον εξοπλισμό που θα χρειαστεί και φυσικά για την επιλογή των κατάλληλων προϊόντων.

Στον όμιλο FROZENBAREASYHORECA προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις στο χώρο της εστίασης από το 2011 και έχουμε κατασκευάσει και εξοπλίσει εκατοντάδες καταστήματα εστίασης!

 

Franchise – φρανσαιζ καταστήματα καφέ – Να τα επιλέξω;

Σαν εταιρεία είμαστε αρκετά κατά του franchise με την πλήρη του έννοια. Δε δεχόμαστε δηλαδή ο πελάτης-κατάστημα να πληρώνει ένα σκασμό λεφτά για το κατάστημά του και μετά να πληρώνει και εξτρά fees όπως royalties fees κάθε μήνα επί του ακαθάριστου τζίρου, διαφημιστικά fees, entry fees για εισαγωγή στο πρόγραμμα κ.α.

Έτσι σας συνιστούμε να αποφεύγετε κάθε franchise που ζητάει royalties κάθε λογής. Μόνο χαμένοι θα βγείτε σε βάθος χρόνου και ειδικά στα café franchise.

Δεν είναι τυχαίο ότι αρκετές αλυσίδες ταχυφαγείων αλλά και καφέ, έχουν αρχίσει και χάνουν πολλά καταστήματα franchise.

Οι ιδιοκτήτες τους έφτασαν στα όριά τους, δουλεύαν για την μητρική εταιρεία και δε τους έμενε τίποτα στο τέλος!

Έτσι, κατέβασαν ταμπέλες, έκαναν το κατάστημα με δικό τους σήμα, ταμπέλες, προϊόντα κτλ και γύρισαν στην κερδοφορία.

Στην FROZENBAR έχουμε αρκετά καταστήματα που έχουν φύγει από γνωστά franchise καφέ, και έχουν έρθει στην εταιρεία μας για παροχή τεχνογνωσίας, προϊόντων, εξοπλισμού και α’ υλών.

Αυτό που συνιστούμε σε όλους τους πελάτες μας είναι να δημιουργούν καινοτόμα concept και καταστήματα με προϊόντα που δεν υπάρχουν στην περιοχή τους.

Η εταιρείας μας είναι πάντα δίπλα σας για παροχή συμβουλών από την αρχή και την εύρεση του σωστού καταστήματος έως τον τελικό καθημερινό ανεφοδιασμό με α’ ύλες!

 

Τι μαγαζί να ανοίξω με λίγα λεφτά

Σίγουρα εν μέσω κρίσης, είναι αρκετά δύσκολο για τον οποιοδήποτε να μαζέψει ένα σεβαστό κεφάλαιο και φυσικά να το διακινδυνέψει επενδύοντάς στο σε ένα κατάστημα εστίασης.

Όμως με σωστές κινήσεις, η επένδυσή σας μπορεί να έχει πολλαπλάσια επιστροφή.

Μπορείτε να βρείτε αρκετά ενδιαφέροντα concepts και να ανοίξετε ένα μαγαζί με λίγα λεφτά. Σκεφτείτε μόνο ότι ένα πλήρες κατάστημα εστίασης με πάνω από 10-12 καινοτόμα, διαφορετικά, προϊόντα κοστίζει περίπου 20.000€.

Οπότε όπως καταλαβαίνετε, όποιο κι αν είναι το budget σας, μπορείτε να φτιάξετε ένα μικρό κατάστημα εστίασης και να προσφέρει αποκλειστικά και μόνο καινοτόμα προϊόντα. Το να ανοίξετε ένα μικρό καφέ και να προσφέρεται ότι προσφέρουν άλλα 10000 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δε θα σας προσφέρει τίποτα – καλύτερα να κρατήσετε το κεφάλαιό σας στην άκρη!

 

Κερδοφόρες επιχειρήσεις με μικρό κεφάλαιο

Έχουμε δεκάδες περιπτώσεις πελατών που ξεκίνησαν από ένα μικρό κατάστημα της τάξης των 15-20τ.μ. και ένα κεφάλαιο που δε ξεπερνούσε τις 15-20.000€  και τώρα αυτή την στιγμή, μετά από 2-3 χρόνια εντατικής ενασχόλησης, έχουν επεκτείνει τα καταστήματά τους και έχουν δημιουργήσει μια μίνι αλυσίδα!

Ακολούθησαν πιστά τις συμβουλές της FROZENBAR για να καινοτομήσουν και πλέον απολαμβάνουν τους κόπους τους.

Οι ιδέες για επιχειρήσεις με μικρό κεφάλαιο υπάρχουν. Το θέμα είναι να τις εκμεταλλευτείτε, να βρείτε την ευκαιρία στην αγορά και φυσικά να ακολουθήσετε τις συμβουλές μιας εταιρείας που θα σας κατευθύνει προς τη σωστή μεριά.

 

Έξυπνες δουλειές σε νησιά

Τα νησιά, ειδικότερα αυτά που δέχονται κύματα τουριστών κατά την καλοκαιρινή σεζόν, διαθέτουν το πρόσφορο έδαφος για δημιουργία καταστημάτων εστίασης. Όλοι οι τουρίστες θα φάνε έξω και όλοι οι τουρίστες θα πιούνε καφέ, θα φάνε ένα παγωτό και θα δοκιμάσουν κάτι το διαφορετικό και το καινοτόμο!

Οι ιδέες για τουριστικές επιχειρήσεις δε διαφέρουν από τις υπόλοιπες. Θα πρέπει όμως να δώσετε ιδιαίτερη έμβαση στην μοναδικότητα, στην καινοτομία και φυσικά στην ποιότητα τόσο του service όσο φυσικά και των προϊόντων σας. Οι τουρίστες συμβουλεύονται πολύ το ίντερνετ κι αν κάτι δε τους αρέσει, θα αφήσουν αμέσως αρνητική κριτική. Οπότε θα πρέπει να είστε άψογος σε όλα στο κατάστημά σας εάν θέλετε να το δείτε να φτάνει πολύ ψηλά!

 

Πόσο κοστίζει να ανοίξω ένα σουβλατζίδικο

Δεν έχετε βαρεθεί που βλέπετε συνέχεια σουβλατζίδικα και φαγάδικα; Γιατί να πάτε και εσείς στο ίδιο μονοπάτι και να προσφέρετε ότι προσφέρουν άλλοι δεκάδες καταστηματάρχες; Το κόστος για ένα σουβλατζίδικο δε ξεπερνά τις 20.000€ – ίδιο κόστος με ένα μικρό κατάστημα DEZATO με το πλεονέκτημα ότι σας κάνει να διαφέρετέ έναντι του ανταγωνισμού και να προσφέρεται προϊόντα που δε θα τα βρει ο πελάτης παραδίπλα!

Εάν θέλετε να ανοίξετε ένα σουβλατζίδικο, σκεφτείτε το διπλά και τριπλά – σκεφτείτε ότι το προϊόν που θα προσφέρεται εσείς, ο καταναλωτής μπορεί να το βρει δίπλα και παραδίπλα.

Μπορείτε να προσφέρετε ένα τόσο τέλειο και διαφορετικό σουβλάκι ώστε να κερδίσετε πιστούς πελάτες σε σύντομο χρονικό διάστημα;

 

Καινοτόμες ιδέες στο χώρο της εστίασης

Στο χώρο της εστίασης υπάρχουν πολλά ενδιαφέροντα concept που προκαλούν το ενδιαφέρον τόσο των επενδυτών όσο και των καταναλωτών. Δε χρειάζεται να ανοίξετε μια καφετέρια που θα έχει αποκλειστικό προϊόν τον καφέ της για να δημιουργήσετε στο χώρο.

Προσπαθήστε να δημιουργήσετε κάτι που δεν υπάρχει στην αγορά και θα τραβούσε το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Αυτό μπορεί να είναι είτε ένα νέο προϊόν, είτε μια διαφορετική πρόταση σερβιρίσματος ενός προϊόντος(όπως π.χ. όταν βγήκε η πίτσα-κόνος αντί της κλασσικής πίτσας ή όταν η FROZENBAR έβγαλε τα Wafflakia αντί της στρόγγυλης βάφλας) είτε ακόμα ακόμα ένα τελείως διαφορετικό concept καταστήματος που όμοιό του δεν υπάρχει.

Η εταιρεία μας, FROZENBAR EASYHORECA προσφέρει αποκλειστικά καινοτόμα προϊόντα καθώς και λύσεις για καινούργια καταστήματα εστίασης.

Τα καταστήματα DEZATO, που ξεκίνησαν το 2017 με πρώτα καταστήματα στη Νάξο και την Ν.Φιλαδέλφεια, διαφοροποιούνται από τον ανταγωνισμό καθώς προσφέρουν καινοτόμα προϊόντα όπως το Choco Kebab(γύρος σοκολάτας), Wafflakia, το καταπληκτικό ρόφημα Bubble Tea σε 15 γεύσεις, Ροφήματα σοκολάτας σε 11 μοναδικές γεύσεις, Pancakes, Γλυκές και αλμυρές βάφλες, Bubble Waffle σε χωνάκι, soft ice παγωτό και άλλα καταπληκτικά και καινοτόμα προϊόντα.

Από τα παραπάνω προϊόντα, μερικά είναι τόσο μοναδικά που ο καταναλωτής δε πρόκειται να τα βρει αλλού πέρα από ένα κατάστημα DEZATO!

Αυτό, σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος επένδυσης(ένα πλήρες κατάστημα κοστίζει 20.000€ με τον εξοπλισμό) καθώς και τα πολύ υψηλά περιθώρια κέρδους(άνω του 70%) καθιστούν τα καταστήματα DEZATO μια κερδοφόρα και άμεσα αποσβεσθείσα επένδυση.

Στα παραπάνω, σημειώστε ότι το concept των καταστημάτων DEZATO δεν έχει royalties ή άλλα fees και έτσι ό,τι «τζιράρει» το κατάστημα, μένει αποκλειστικά στον επιχειρηματία!

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα καταστήματα DEZATO, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210.2851710 (Αθήνα και Ν.Ελλάδα) ή 2310.444211 (Θεσσαλονίκη και Β.Ελλάδα) ή στο info [@] frozenbar.gr

Share this:
Share this page via Email Share this page via Stumble Upon Share this page via Digg this Share this page via Facebook Share this page via Twitter

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *